Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een pannenkoek wil met kaas en ui, moet ik dan eerst de ui bakken of kan de ui er gewoon zo op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
5.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik doe altijd beslag in de pan, uien erop en dan kaas erover strooien en ze bakken erg mooi bruin mee hoor, dus rauwe ui kan makkelijk.
Eet smakelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Eerst de ui bakken, dit ziet er toch veel gezelliger uit en is ook lekkerder dan een bleke ui die nog hard is.
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke bedankt :-) plusje ook.
Het kan allebei. Wanneer je de ui er rauw oplegt, smelt deze vanzelf in de pannekoek. Maar als je de ui eerst bakt is het lekkerder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan de ui ook eerst even stoven in een pan met boter, beetje zout en peper dan is de ui nog glazig en dan pas op de pannekoek met kaas.
een rauwe ui overheerst op de pannekoek
en rauwe ui is erg zwaar, het nadeel van een rauwe ui is dat je die erg lang opboert
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is denk ik wat de eter zelf het lekkerste vind..
gebakken uien vind ik niet lekker in een pannenkoek..
ik zou de ui versnipperd in het beslag doen, en de kaas over de pannenkoek strooien als deze nog vloeibaar is op de bovenkant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de ui in echt flinterdunne ringetjes snijdt dan kan het ook en is ook heel lekker. De smaak varieert dan veel van gebakken ui, dus allebei kan.

Eigen ervaring met pannenkoek met salami, cheddarkaas en flinterdunne preiringetjes. Even in de magnetron en mjammie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding