Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wil Nederland Dal Vrij bestellen, maar lukt niet?

Het Dal Vrij abonnement zou voor de komende 3 maanden aangeboden worden voor 49 euro, maar in mijn winkelmandje is het 127,95. Nog geen antwoord gehad van de NS Klantenservice, maar misschien kan hier iemand mij helpen of is het echt pas vanaf 1 juni verkrijgbaar? Dacht namelijk dat het vanaf dan geldig zou moeten zijn.

Mijn informatie: https://goedkoop-treinkaartje.nl/ns-korting-actie/nederland-dal-vrij/

Picture for question
Ritsuka
een uur geleden
Op de website van NS zie ik niks. Volgens mij was het vorig jaar alleen in juli en augustus zo goedkoop
Antoni
40 minuten geleden
@playah30, enigszins off topic: Het kabinet wil, zo is vrijdag 22 mei bekend geworden, de geldigheid beperken tot de periode van 21 juni tot 1 september 2026. De Eerste en Tweede Kamer moeten nog instemmen met het plan. Staatssecretaris Bertram (Infrastructuur) heeft ze gevraagd dat met spoed te doen, omdat anders 21 juni niet gehaald kan worden. Zie https://nos.nl/artikel/2615389-goedkoper-treinabonnement-moet-vanaf-21-juni-gaan-gelden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat het Dal Vrij abonnement pas vanaf 1 juni verkrijgbaar is, ook al werd het tijdelijk aangeboden voor 49 euro. De prijs die je in je winkelmandje ziet, is misschien de standaardprijs voor dat abonnement.

Misschien is het een idee om nog even te wachten tot de lancering op 1 juni. De NS klantenservice kan je daar verder in bevestigen, dus hopelijk krijg je snel een reactie van hen.

Hebben jullie ook ervaringen met het kopen van treinabonnementen? Deel je tips en tricks hier!
(Lees meer...)
een uur geleden
playah30
een uur geleden
Top, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Gaat op zijn vroegst op 21 juni in.
Voorstel is afgelopen week ingediend. Maar nog niet aangenomen en ook nog niet volledig uitgewerkt.
(Lees meer...)
een uur geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing