Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een back-up van mijn oude iphone toevoegen op mijn nieuwere iPhone?

Ik heb een back-up teruggevonden van een oudere Iphone die ik graag op mijn nieuwe iphone wil, maar dit lukt blijkbaar niet zonder eerst alles te moeten verwijderen wat op die nieuwere telefoon ondertussen al staat. Iemand tips om dit op te lossen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, je kunt een back-up van je oude iPhone op je nieuwe iPhone zetten, maar je moet inderdaad rekening houden met wat er al op je nieuwe iPhone staat.

Als je een back-up terugzet, zal dit meestal alles op je nieuwe iPhone wissen en vervangen door de gegevens uit de back-up. Dit kan lastig zijn als je al nieuwe data hebt die je niet wilt verliezen.

Een optie is om je nieuwe iPhone handmatig te synchroniseren met de oude back-up, door alleen de apps en gegevens over te zetten die je nodig hebt. Je kunt ook apps als 'iCloud' of 'iTunes' gebruiken om specifieke gegevens te selecteren.

Daarnaast kan het een goed idee zijn om alles wat je wilt bewaren van je nieuwe iPhone eerst naar een computer of naar iCloud te back-uppen voordat je iets retourneert.

Wie heeft ervaring met het overzetten van back-ups van oude iPhones naar nieuwe? Welke aanpak werkte het beste voor jullie?
(Lees meer...)
31 minuten geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing