Waar is de Samsung Galaxy Gio goedkoper dan €119,-?

Ik zoek deze zo goedkoop mogelijk, maar dan niet op Marktplaats. Ik heb hem gezien op de site van Mediamarkt.
Wie weet waar deze goedkoper te vinden is?

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/SAMSUNG-GALAXY-GIO-REGULIER-BLACK,10259,14862,179807.html?channel_code=110&referer=google-shopping&product_code=16970470

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=galaxy+gio

115 euro maar dan heb je dus wel vodafone als provider.
simlock vrij kost 139,95

in het lijstje met goedkoopste winkels bij de gio zilverkleurig simlockvrij.
zie je de goedkoopste 149.90 inclusief verzendkosten bij midimedia.
media markt zit op 160 (maar wel een service score van 3, waar midimedia een score heeft van 4).

http://tweakers.net/pricewatch/282491/samsung-galaxy-gio-s5660-zilver.html

zelf heb ik hem een half jaar geleden bij vodafone gekocht (ik had zelf al vodafone) deze koste mij toen 140 euro en ik kreeg er dan ook nog 10 euro beltegoed bij.

het toestel bevalt mij uitstekend en ik heb nog maar 3 vastlopers gehad maar dat was gelijk in de 1e week maar na een update van de firmware heb ik het niet meer gehad.
dus na aankoop even firmware updaten en het is een top toestel.
betere prijs / kwaliteit is er op dit moment niet.
galaxy ace van 180 euro heeft dezelfde processor/ werkgeheugen/accu
alleen het scherm is 0.1 inch groter, 2 megapixel meer en een flitser.
dus een bijna gelijk toestel is al snel 50 euro duurder.

klik op de onderstaande link voor een overzicht van alle android telefoons die minder dan 120 euro kosten.
het staat gesorteerd op score.
sorteer je op prijs dan zie je dat 94,95 de goedkoopste android telefoon is.

http://tweakers.net/pricewatch/cat/215/mobiele-telefoons.html#filter:NYwxCoQwFETvMvUWGzWs5ACChdWWYiHJFIGwyldEkNx9v0Kq4c0b5sIigdJFpgCHzS9CvLBK9BzmE85U74LxB6fwbB5nCxTDRL8zfFf6PmxwI5qP1buqxaRa6y6mnaLqgmlMfecxp3tZt8Ziyjn_AQ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, nergens helaas. Vanaf €155,- incl. verzenden.