Heeft er iemand ervaring met het bestellen van mobiele telefoons op Amazon.co.uk?

Ik zit te denken om de HTC One te bestellen via Amazon.co.uk. Eén omdat hij daar veel goedkoper is en twee omdat hij daar eerder uitkomt. Ik bestel vaak boeken, kleding etc. bij Amazon, maar iets heeft weerhoudt me ervan om zoiets prijzigs als een mobiele telefoon daar aan te schaffen. Mijn vraag is, is dit gegrond? Hoe zit het met garantie en kun je de telefoon überhaupt in Nederland wel gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Je hebt gewoon garantie en de telefoon is in Nederland ook gewoon te gebruiken. Geen enkel probleem. Ik denk dat je zelfs via de Nederlandse garantieservice van HTC je garantie kunt claimen bij een defect via je IMEI nummer.