Kan je foto's overzetten naar de computer zonder code?

Ik heb een samsung galaxy s4, maar het scherm werkt plots niet meer. De telefoon staat gewoon aan maar het scherm blijft altijd zwart. Dus ik zou graag even een backup willen maken, maar omdat ik de code niet kan intikken (ik heb het geprobeerd op het zwarte scherm, maar dat is me niet gelukt) kan ik de foto's en bestanden niet op de computer zetten.. Is er misschien een andere manier hoe dit kan of weet iemand wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Als je de camera zo hebt ingesteld dat de foto's op de sd-kaart worden opgeslagen, dan kun je het kaartje eruit halen en in een kaartlezer op de computer aansluiten. Zo kun je alsnog bij je bestanden.
bamibal
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Inderdaad. En als je geen kaartlezer hebt, kun je het SD-kaartje tijdelijk in een andere telefoon stoppen die het nog wel doet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is ook heel fijn want het grootste deel staat ook op mijn sd-kaart, maar ook een deel niet, dus mijn vraag was of er een optie is om ook die foto's nog ergens te krijgen?
Volgens mij moet je met de lader van je telefoon aan je telefoon en aan de computer zetten, volgens mij lukt dat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dan moet je toch eerst je toegangscode invoeren voordat je in je telefoon kunt