Toen ik me iPod jailbreakte ( met cydia en installous) voor gratis Apps en die Apps te hacken dat ging ongeveer een half jaar goed maar toen kreeg ik dat me touch screen niet meer maar dat was gewoon een makkelijke oplossing en nu kan ik geen spelletjes meer verwijderen en verplaatsen en 2x op thuis knop drukken werkt ook niet meer.

Maar andere mensen uit me klas hebben het niet dus je hebt 1 op de 5 kans kans dat het NIET lukt. Maar voor de rest doet hij het gewoon goed en je kans is dus heel groot dat het lukt.. Suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoelde meer of Apple kan zien of je je iPhone/iPod ooit hebt gejailbreakt als je de jailbreak weer verwijdert na een tijdje (via "Herstellen" in iTunes)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik DENK het niet want met herstellen reset hij alles en ik kan gewoon nog Apps downloaden via Apple store maar staat het ook niet op internet ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, bij herstellen is alles eraf
Gebruik maken van een jailbreak is volkomen legaal en mits je het proces juist verricht, is er een minieme kans dat er iets mis gaat. Het jailbreaken zelf laat geen sporen achter wanneer je achteraf je iOS toestel weer hersteld via iTunes.

Maar stel je telefoon doet helemaal niets meer en je moet het terug sturen naar Apple voor reparatie, dan zou het kunnen zijn dat een medewerker kan zien dat je de toestel hebt gejailbreakt. Dit is ook logisch omdat je op dat moment ook een jailbreak hebt (gehad). Zelf heb ik nooit meegemaakt dat ik mijn toestel moet opsturen omdat het echt helemaal 'bricked' is.

Om je vraag te beantwoorden: Zodra je je toestel herstelt na een jailbreak is er geen spoor meer te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch wel stom van apple, ze zouden daar toch iets op verzinnen als ze er tegen zijn?
Dat als hij jailbreaken is en je herstelt hem dat hij toch een bestand achterlaat zodat apple kan zien dat hij jailbreaken is geweest.