Waarom kan een Volvo V70 mijn iPhone niet gebruiken om muziek af te spelen?

In de auto zit een iPod aansluiting. Met een iPod Classic werkt het wel alleen als ik mijn iPhone aansluit staat er: "USB onleesbaar" Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Meer een vraag voor bij audio.
Maar uhm wat voorn audio installatie zit er in u V70, heeft u de "iPod" aalsuiting zelf laten inbouwen etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee. De installatie is standaard bij de auto geleverd. Het is de op 1 ba duurste installatie met iPod installatie. Maar ik dacht dat het aan de iPhone lag. Kan dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt mij niet dat het aan u iPhone ligt. Dat is wel gemakkelijk te testen door er een andere iPhone aan te hangen van iemand anders. Wat ik eerder denk is dat u installatie geen iPhone ondersteund. Het is wel vaker bij apperaten zo dat ze wel iPod ondersteunen maar geen iPhone. Dit zou u ook telefonisch na kunnen vragen bij u dealer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.