waarom is het niet toegestaan sommige youtube filmpjes op je iphone te beluisteren?

ik krijg sinds de nieuwe software update van apple (4.3) steeds vaker de melding bij youtube filmpjes dat de maker het afspelen ervan op de iphone niet toestaat. waarom is dit?

Toegevoegd na 34 minuten:
het gaat niet om sexueel getinte filmpjes of van 18 jaar en ouder.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit kan ook komen omdat het seksueel getinte filmpjes zijn of met geweld. Deze mogen dan vanaf 18+ worden bekeken, en daarom moet je zijn ingelogd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ingelogd bent kun je als je rechts bovenin op je naam klikt "Mijn Video's" selecteren.
Je krijgt dan een lijst met je video's met bij elke video de optie om te bewerken.
Als je erop klikt kun je onderaan bij syndicatie selecteren dat de video geschikt gemaakt moet worden voor mobiele apparaten.
Het zal dan wel een poosje duren, wel een dag of twee, maar dan doet ie het uiteindelijk wel op je iPhone/iPad.

Succes ermee!