Kan ik een databundel kopen voor in Amerika?

Ik ga een jaar naar Amerika en ik wil graag een paar GB. Is er een manier om dit te doen? Via een Nederlands bedrijf of een Amerikaans bedrijf.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ik heb uitstekende ervaringen bij https://www.arielimobile.com/.
Sturen de kaart naar Nederland. Uitstekend bereik, behalve in de woestijn.
Alleen zijn de kaartjes telkens maar 30 dagen geldig. Dat is niet zo handig als je een jaar gaat. Kun je beter een abonnement daar afsluiten, al heb je daar een Amerikaanse bankrekening voor nodig...
escape