Ik heb in het verleden wat android applicaties gedownload die ik via de market(mijn apps) helaas niet kan verwijderen. Is hier evt. een programa voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

even in de android market zoeken naar het programma ''uninstaller''
daarmee kun je software van je android verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou gewoon 'via' je toestel moeten kunnen. Niet bij market, maar bij applicatiebeheer. Even zoeken hoe het op jouw toestel (of tab?) heet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De applicaties die voorgeïnstaleerd zijn, kunnen niet worden verwijderd. De enige manier om deze applicaties te verwijderen, is het apparaat rooten.