Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je films bekijken op de ipod 4?

kan het? hoeveel geheugen kost het? is het verstandig om er 1 op te zetten bij een ipod 4 met 8gb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
961

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Tuurljk kan je een op de iPod zetten.
Maar een HD film is snel 2GB dus....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, ik weer niet precies hoeveel geheugen het kost, ligt er ook aan hoeveel geheugen je al in beslag hebt genomen qua apps, muziek, foto's/videos
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan, moet je programmatje downloaden om films te converten, als jij dr een film op wil zetten kun je da doen, als je thuis een film wilt kijken die ook op je pc/mac staat kun je het beste de app; air video gebruiken, dan stream je ze heel eenvoudig vanaf je pc/mac naar je ipod
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze ook via internet kijken op www.eumovies.eu helemaal gratis en de nieuwste films zonder te downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Die site werkt voor geen meter bij mij. Of je kunt alleen maar de trailer zijn. En als je film kijken klikt, worden er alleen maar reclamevenster geopend. Ik kreeg het niet voor elkaar wat te kijken daar.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding