wat betekent: +1 regen limit in het spel coin dozer?

ik heb het spelletje op mijn telefoon staan en als ik dan zo'n speciaal muntje heb, dan zegt hij dat ik +1 regen limit heb gekregen, maar ik weet niet wat dat betekent!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Als je het niet speelt, krijg je automatisch nog 1 muntje on de zoveel tijd. ( miss. 1 min.) Dan gaat het maar tot een limiet, daarna stopt hij met muntjes geven. Dus als je eerst 's ochtends weer speelde en hij stond op het limiet dat je hebt, of je hebt meer muntjes, dan heb je eigenlijk helemaal niets aan dat limiet. Als je dan plus 1 hebt, gaat je limiet bijv. van 34 naar 35.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zodra het muntje in de bak valt, vallen er 10 muntjes achter bij de schuiver.
paulus811
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Onjuist, dat is een andere powerup
paulus811
12 jaar geleden
Eray, iemand die weet wat coin dozer is, weet wat ik bedoel.
Ritsuka
12 jaar geleden
ik speel zelf ook Coin Dozer op de iPod, en wat je hier noemt is niet wat de +1 regen limit betekent. Het juist antwoord is van bigtimerush.