Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar smaakt de nieuwe Fanta naar?

Sinds een tijdje ligt de nieuwe limited edition Fanta in de supermarkt. De frisdrank is felblauw van kleur en nergens kan je lezen wat de smaak hier nu van is. Waar smaakt de nieuwe blauwe Fanta naar?

2 jaar geleden
in: Dranken
2.5K
SentWierda
2 jaar geleden
Op internet wordt gesuggereerd: antivries en smurfenpis.
https://www.reddit.com/r/CasualUK/comments/mzsdgw/anyone_any_ideas_on_what_the_new_what_the_fanta/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zitten drie verschillende smaken in de flesjes.
Smaak 1 - Granaatappel & Pruim
Smaak 2 - Perzik & Tomaat
Smaak 3 - Bosbes, Zwarte Bes & Cranberry
Vandaar de verwarring op Twitter: “Vorige week kreeg ik een fles met een heel andere smaak, en nu heb ik een fles met een derde smaak.”
(Lees meer...)
SimonV
2 jaar geleden
SentWierda
2 jaar geleden
Ik vraag het maar even voor de zekerheid: zit er bosbes in?
In Nederland is vrijwel geen product te koop met bosbes, omdat het extreem duur en zeldzaam is. Daarom worden vrijwel altijd in plaats van bosbessen de massaal gekweekte blauwe bessen gebruikt.
Ritsuka
2 jaar geleden
Wat verwarrend dat het meerdere smaken heeft
SimonV
2 jaar geleden
@SentWierda. Bedankt voor je reactie. Vertaalfoutje: blueberry kan blauwe bes of Amerikaanse bosbes betekenen. Maakt verder niet uit: natuurlijk zit er geen bosbes in, alleen een bosbessmaakstof.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding