Hoeveel mensen op de wereld kennen de geheime coca cola formule?

nu in 2015

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
3.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet meer dan tien, als ik sommigen mensen moet geloven.
Cryofiel
9 jaar geleden
Ik denk dat dat ook geheim is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier wellicht wat informatie: http://www.todayifoundout.com/index.php/2014/10/formula-coca-cola-know-two-people/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zat daar net naar te kijken :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die hele formule is geheim dus het aantal mensen dat die formule kent is niet te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat een onzinnige stelling. Het kan toch heel goed bekend zijn hoeveel mensen een bepaalde geheime formule kennen. non sequitur http://nl.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur

Het beste antwoord

Heel veel, de zogenaamde succes formule, is "reclame maken".
De ingredienten zijn namelijk ook bij andere cola merken aanwezig welliswaar in andere verhoudingen.
En komen vaak beter uit blinde tests
De smaak van Coca cola is dus niet echt speciaal.

Het fabeltje dat maar 2 of 3 mensen het recept kennen, en niet tegelijk in 1 vliegtuig of zo mogen reizen.
Is dan ook onderdeel van marketing.
De ingredienten, worden in de fabriek in zulke grote hoeveelheden gemengd, dat een zogenaamd geheim ingredient, er niet echt geheim bij te gooien is.
9 jaar geleden
Frimu2
9 jaar geleden
Ik heb het nooit over alle gehad,..... en ach, de 1 zal biet suiker gebruiken en de andere misschien riet suiker !
ronron1212
9 jaar geleden
Proef alle andere cola's eens en je proeft wel degelijk het verschil onderling.
Frimu2
9 jaar geleden
Ook heb ik niet gezecht dat je geen verschil proeft, sterker nog ik meldde dat er cola's zijn die beter ( dus anders qua smaak) uit de tests komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola_formula Is idd een marketingverhaal.