Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik mijn patroontekening van mijn samsung mobiel?

Ik wilde een app installeren wat niet wilde lukken. Maar zag later dat ik alleen toegang kreeg op mijn mobiel, na het maken van een patroon tekening

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Om je patroontekening van je Samsung mobiel te verwijderen, moet je eerst de instellingen openen.

Ga naar 'Beveiliging' of 'Schermbeveiliging', afhankelijk van je model. Daar zie je de optie voor het instellen of wijzigen van je patroon.

Selecteer de optie om de patroonbeveiliging uit te schakelen en volg de stappen om het te verwijderen. Je moet mogelijk je huidige patroon invoeren om de wijziging te bevestigen.

Als het niet lukt of je het patroon bent vergeten, moet je mogelijk je apparaat resetten naar fabrieksinstellingen, maar dat verliest al je gegevens.

Wie heeft ervaring met het verwijderen van een patroon op een Samsung mobiel? Welke tips hebben jullie om dit makkelijker te maken?
(Lees meer...)
een uur geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing