Linker oortje iPhone 5 doet het niet wanneer ik naar muziek luister, maar wanneer ik bel doet hij het prima. Hoe los ik dit op?

Sinds vrijdag ben ik in het bezit van een iPhone 5. Wanneer ik een filmpje aan het kijken ben of naar muziek aan het luisteren ben, doet het linker oortje het niet. Maar wanneer ik aan het bellen ben doet hij het prima.

Hebben jullie enig idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Groeten,
Albert

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien staat er een instelling met de balans in de muziek app verkeerd.

Antwoorden (1)

Beste ,

Het kan zo zijn dat uw oordopjes defect zijn. Wellicht is het een idee om uw oordopjes in een ander toestel te proberen of andere oordopjes te proberen op uw toestel?

Succes ermee!