HTC desire Z Batterij zéér snel leeg

Wie o wie kan mij vertellen hoe het komt dat de batterij bij normaal gebruik zééééé'r snel leeg raakt. Soms 2x p/24 uur opladen.
Ook duurt het te lang, bij het opnieuw aanzetten, voordat ik mijn code kan ingeven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Opstarten duurt altijd lang. Mijn HTC doet dat ook. Maar gewoon niet meer uitzetten, is niet nodig!

Staat verder misschien je bluetooth standaard aan? Dat vreet energie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ten eerste het is een smartphone.die android eet wel energie en die batterijen gaan net niet zo snel mee als het eigenlijk zou moeten.

1.kijk of je applicaties hebt draaien op de achtergrond.
2.Je batterij kan ook het ook af laten weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ook kijken in je app store voor battery savers. ik hoor er goede dingen over. Een taks killer is ook handig. Daarmee sluit je programma's die draaien op de achtergrond af. Op mijn SgS android 2.2.x heb ik al een task killer ingebouwd op het systeem. staat bij taakbeheer en dan RAM beheer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1- Zet Uw toestel altijd op "Automatische helderheid.
2- Zo weinig mogelijk interactieve achtergronden ( bewegende poppetjes etc)
3- De achtergrond zo zwart mogelijk houden en zo weinig mogelijk WIT !!
4- Zet Uw toestel op 2 minuten ,time outs..ik vind dit prima ( Instellingen>>Beeld)
5-Elke ontvanger die U toch niet/nooit gebruikt UITZETTEN. (Wifi,bluetooth,2G,3G en GPS)
6- Verstuur of ontvang slechts DATA als de ontvangst optimaal is. Als de mast ver weg is ,vreet dit energie.
7-Probeer om niet de heeeeeeeeele dag met Uw toestel ONLINE te zijn. Op of in een vervoermiddel,welke U bestuurt is dat onzin. Zet op 3G als U ergens in een afgelegen gebied bent ( Polder,platteland)
8-Liefst nooit 3G .(Instellingen??Draadloos en Netwerken>>Mobiele netwerken) Zet op de onderste optie "GSM/wcdma automatisch"
9-Als U Uw toestel oplaadt,zorg dan ,dat hij tot de nok wordt gevuld !
10- Ga via de Marker zoeken naar Juicedefender ,haal op,installeer en gebruik deze SUPER app !

Zo dit zijn de 10 regels,om in de gaten te houden,om de batterij minder snel leeg te laten lopen.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn HTC desire HD doet het ook, in 1 dag is hij leeg.
als je zoveel mogenlijk van de batterij wilt houden:
-zet bluetooth uit
-zet GPS uit
-doe de beeld helderheid wat lager
-download een batterij app