Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan in mijn Yahoo-mail niet alle contacten verwijderen?

Telkens ik corresondeer met iemand langs mijn Yahoo-mail wordt dat contact toegevoegd aan mijn lijst met contacten die zo wel erg lang wordt. De meeste contacten kan ik WEL verwijderen maar die andere die ik maar één keer heb gemaild en die dus in mijn lijst staan kan ik niet verwijderen. Iemand een idee hoe ik dat wel kan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Soms kunnen er contactpersonen in Yahoo-mail zijn die je niet kunt verwijderen omdat ze automatisch worden aangemaakt als je met iemand communiceert. Dit gebeurt vaak met e-mailadressen van ontvangen berichten.

Probeer deze stappen om het contact te verwijderen: ga naar je contactlijst, zoek het contact op en kijk of je een optie ziet voor "verwijderen". Als dat niet werkt, kun je ook proberen om het contact te verwijderen via de specifieke e-mail waarin je met die persoon hebt gecommuniceerd.

In sommige gevallen kan het ook helpen om je browsercache te wissen of een andere browser te proberen als de verwijderoptie niet verschijnt.

Hebben jullie ook deze ervaring met Yahoo-mail? Welke tips hebben jullie om contactpersonen te verwijderen?
(Lees meer...)
46 minuten geleden
samaiphon
43 minuten geleden
het contact te verwijderen via de specifieke e-mail waarin je met die persoon hebt gecommuniceerd. OK maar hoe doe ik dat dan? kan die persoon zich zelf dan verwijderen?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing