Waar kan je de geschiedenis zien van msn en internet?

ik heb toen ik net op de nieuwe msn inlogde gekozen voor BERICHTEN NIET OPSLAAN. Maar is dit nou helemaal 100% waar dat de computer ze niet opslaat?

en verder heb ik net een nieuw 'internet' geinstalleerd, alleen weet niet hoe ik nu de geschiedenis en favorieten kan zien
weet iemand hoe dit wel kan?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ja dat is 100% zeker dat je pc ze niet opslaat. En wat geschiedenis betreft, wat voor browser heb je? Anders kunnen we je ook niet helpen. S6
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb eigenlijk geen idee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad.
En misschien kun je even een printscreen maken (soort kopie van je beeld) zodat we kunnen zien wat voor browser je hebt.
Een printscreen maak je door op je toetsenbord in te toetsen: Ctr + Prt Scr (<-- zit rechtsbovenaan, vaak boven de Backspace toets. En dan plak je hem in paint.)
Ctrl + H is voor geschiedenis