Moet je om een website te bouwen met html werken, of kan het ook op een simpele manier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat kan veel makkelijker er zijn voldoende programma's die dat voor je doen via knip en plak. Denk aan dreamweaver en microsoft expresion. Daar kun je snel een boel over vinden op google
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hangt ervan af wat je met de website wil, is het puur een informatie website (duur waar je alleen informatie op zet) dan zou ik kijken naar wordpress.

Toegevoegd na 19 seconden:
duur moet puur zijn ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens een trial van dreamweaver of visual studio te downloaden.

hiermee heb je dan een toolbar aan de zijkant waarmee je bijvoorbeeld plaatjes, tekst of knopjes in een webpagina kan slepen.

de makkelijkste manier is iets in microsoft office word maken en dan bij opslaan als niet .doc maar .html selecteren.