hoe kan je weer inlogen in je facbook alls der iemand met je gegeefens vandoor gaat ?zie uitleg

een jonge waar mee ik bevriend was wist mijn inlog codes van me facbook nu hebben we ruzie en hij heeft me wachtwoord veranderd en zijn email der opgeklopt en zijn nul 06 nummer zo dat ik geen nieuw wachtwoord kan opvragen kunnen de beheerders van facebook hem weer op zijn email kopelen net zo alls bij hyvers dat je een foto van je ID kaart stuurt naar ze zo dat ze zien dat ik het ben en dat ze dan weer een andre email der op kopelen zo dat ik weer een nieuw wachtwoord kan aan vragen .hoe werkt het bij facbook dan ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Mocht je zoals jij dus op geen een manier meer in je account komen. Dan kun je op twee manieren proberen weer in je account zien te komen.

1. ga naar de link van bron 1. Vul alle gegevens in, leg uit wat er is gebeurt en dat je dus niet meer in je account kunt komen. Dan krijg je snel antwoord terug of ze hem resetten of niet.

2. Mocht dit dus niet werken dan kun je altijd nog een kopie van je ID opsturen naar facebook. Ik kan zo snel niet vinden waar je hem dan naar toe moet sturen maar zal dat nog even voor je uitzoeken.

Zoiezo moet je deze persoon rapporten want dan word die ook aangepakt. Dit is uiteraard ook belangrijk want dit soort dingen kunnen niet. Voor meer info over deze onderwerpen kijk bij link 2
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aangifte doen tegen je ex-vriend wegens computervredebreuk. Je maakt een goede kans, want wat hij heeft gedaan mag niet. Je kunt daarnaast natuurlijk ook een heel nieuw account openen. Wat je geleerd hebt is: Nooit je inloggegevens aan een ander vertellen. Dat mag volgens mij ook niet van Facebook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom klik je niet op wachtwoord vergeten. Je krijg dan een mail met je nieuwe wachtwoord.je vriend weet toch niet jouw e mailadres.