Zijn er ook sites, waar je kan chatten, zonder je als vrouw direct 10 privechats krijgt met "hoe oud ben je, waar woon je"?

Ik vind chatten nl. soms wel eens grappig, maar het is zo eentonig. Het enige wat ik krijg, is mannen die vragen waar ik woon en wat mijn leeftijd is. En aangezien ik echt niet ga zeggen waar dat is, wordt er meteen afgehaakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijg jij nooit 'wat heb je aan?' Ik denk dan altijd: ik zit thuis en heb blijkbaar geen gezelschap en geen andere bezigheid. Wat dénk je dat ik aan heb? Jarretels?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahah ja dat ook, maar dan meer: hoe ruikt je slipje of wat is je cupmaat
>< en dat zijn dan rooms die "huiskamer" ofzo heten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een mooie gelegenheid om een ontzettend optimale en een ontzettend minimale versie van jezelf uit te vinden? Niemand is op 'tinternet toch wie hij/zij lijkt? In de beroemde woorden van the Sisters of Mercy: I don't exist when you don't see me.

Het beste antwoord

omegle.com, dat is wel in het engels (of in een andere taal, maar het is dus internationaal) , maar daar kun je met vreemden praten en het is dus ook niet normaal dat je daar gaat vertellen waar je woont en zo. Het is gewoon bedoeld om gezellig te kletsen. En als iemand gaat zeuren kun je gewoon op disconnect klikken en je krijgt een nieuw iemand.
Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar het is het proberen waard :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op de meeste chat's kan je je privé berichten uitschakelen, dat scheelt een hoop.
Of antwoord dat je 88 bent, een rollator hebt en woont in een huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan met facebook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijna alle nederlandse damesbladen denk aan bijv viva libelle margriet hebben hun eigen internet sites met chat mogelijkheid.