waarom is een iphone zo weinig waard?

mijn oma wou haar oude telefoon inleveren.
dus ik keek toen ze klaar was even hoeveel je voor een iphone zou krijgen.
dat was dus 50 euro, terwijl je er in de winkel zo veel voor moest betalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je hem inlevert, krijg je de tegenwaarde van het goud ed wat er in de chips zit (recycle waarde). De waarde van de iphone zit hem dan ook niet in de materialen.

Als je de iphone doorverkoopt aan iemand die hem wil gebruiken kan je zeker meer krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je krijgt €282,55 voor een iPhone 4 16GB op http://www.envirofone.nl/Apple/viewall.aspx.

Maar als hij nog goede kwaliteit is kan je hem zeker 2e hands verkopen op www.tweakers.net en/of marktplaats!

Welke iPhone heeft je oma precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de telefoon nog goed werkt zou je hem beter kunnen doorverkopen, je hebt ook een aantal van die organisaties waar je je telefoon kunt inleveren zoals bij cash4mobile. En zelfs daar krijg je er weinig voor terug (vind ik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mobiele telefoons verliezen dagelijks waarde. Door de snelle technologie en de nieuwe modellen, worden toestellen snel minder waard. Hoewel de meeste mobiele telefoons om de 2 jaar worden vervangen (je krijgt een nieuw toestel bij verlenging van je abonnement), weten vele mensen niet dat ze een levensduur hebben van 7 tot 9 jaar. Daarom zijn de toestellen wel nog iets waard omdat ze hergebruikt kunnen worden. Helaas krijg je niet het volle bedrag terug als wat ervoor betaald is toen deze nieuw uitkwam. Gooi een mobiel nooit weg, er zitten schadelijke grondstoffen in. Door hem te verkopen aan bepaalde bedrijven zoals het onze kunnen gebruikte toestellen worden hergebruikt of gerecycled. Voor vragen of meer informatie kun je op onze website terecht of contact met ons opnemen via email of telefoon.