Bier over me toetsenbord, nog te redden?

Er is een beetje bier over mijn Blackberry toetsenbord heen gegaan ik heb de accu er uitgehaald maar niet meteen (ongeveer 5 tot 10 min. later) me toetsjes doen het niet meer wat kan ik doen??

Help me!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naar de winkel gaan waar je hem vandaan hebt. die mensen kun je het beste advies geven. aan jou verhaal te horen valt er niet veel meer te redden.
ik heb een soort gelijk verhaal gehad met mijn camera. die deed het erna nog heel eventjes maar hield er toch mee op.
Cryofiel
12 jaar geleden
Als je blackberry niet al te smerig was, is dat bier nog best te redden, hoor.

Antwoorden (2)

Vochtschade betekent helaas vaak het einde van een mobiel. Je kunt je toestel eens open maken. Binnen in je toestel zitten stickers die vochtschade aanduiden, die veranderen van wit naar roze. Zo kun je zien of het bier je telefoon in is gekomen en andere onderdelen heeft aangetast en vernield. Als dat niet het geval is, zou je het toetsenbord kunnen laten vervangen en anders vrezen we helaas het ergste voor jouw mobiel. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe je mobiel in een zak/bak rijst.
zo trekt dat vocht in het rijst.