Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bier over me toetsenbord, nog te redden?

Er is een beetje bier over mijn Blackberry toetsenbord heen gegaan ik heb de accu er uitgehaald maar niet meteen (ongeveer 5 tot 10 min. later) me toetsjes doen het niet meer wat kan ik doen??

Help me!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
807
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naar de winkel gaan waar je hem vandaan hebt. die mensen kun je het beste advies geven. aan jou verhaal te horen valt er niet veel meer te redden.
ik heb een soort gelijk verhaal gehad met mijn camera. die deed het erna nog heel eventjes maar hield er toch mee op.
Cryofiel
12 jaar geleden
Als je blackberry niet al te smerig was, is dat bier nog best te redden, hoor.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Vochtschade betekent helaas vaak het einde van een mobiel. Je kunt je toestel eens open maken. Binnen in je toestel zitten stickers die vochtschade aanduiden, die veranderen van wit naar roze. Zo kun je zien of het bier je telefoon in is gekomen en andere onderdelen heeft aangetast en vernield. Als dat niet het geval is, zou je het toetsenbord kunnen laten vervangen en anders vrezen we helaas het ergste voor jouw mobiel. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe je mobiel in een zak/bak rijst.
zo trekt dat vocht in het rijst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding