Pannekoeken rechtstreeks uit de verpakking eten zonder verwarmen, wel of niet doen?

ik weet dat de meeste pannekoeken zelf vrij weinig voedingswaarde bevatten. Maar is het af te raden om deze gelijk uit de verpakking te eten, zonder verwarmen -of moeten deze eerst altijd opgewarmd worden (magnetron/oven/pan) ?

2.6K
Utrecht
een jaar geleden
Hoe je ze eet (koud of warm) maakt niets uit voor de voedingswaarde.
SingingCoyote13
een jaar geleden
ja iemand vertelde me dat het slecht is als je ze gelijk eet uit de verpakking en dat ze altijd opgewarmd moeten worden. iets met het meel ofzo. maar dat is dus onzin ?
Ritsuka
een jaar geleden
De kant en klaar pannenkoelen zijn al gaar

Het beste antwoord

Neehoor, je kunt ze gewoon koud eten. Maar of het lekker is .ik raad het niet aan :(
een jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je bent waarschijnlijk bang voor bacteriën, want op zich zijn de pannekoeken al wel gaar. Om bacteriën te doden moet de temperatuur volgens het voedingscentrum minimaal 75 graden zijn.
Als de verpakking ongeopend is, zijn de pannekoekjen zo te eten. Heeft de verpakking al een dag open (in de koelkast) gestaan, dan zou ik ze flink warm maken, maar echt heet hoeft dus ook dan niet.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden