Wat is een pittige mosterd?

een jaar geleden
1.3K
tinus1969
een jaar geleden
Zoek je een bepaald merk?
HeerVoldemort
een jaar geleden
Grof of fijn?
mmesman
een jaar geleden
De franse mosterd uit Dijon is meestal pittig, ook de engelse mosterd mag pittig genoemd worden, de nederlandse en duitse niet

Antwoorden (1)

Dat is niet moeilijk te vinden. Ga naar de supermarkt en lees de etiketten. Dan kun je bijvoorbeeld kiezen voor extra pittige Dijon mosterd van Kühne of Marne Groninger mosterd. Of je zoekt op internet een recept om zelf mosterd te maken en dan bijvoorbeeld met mierikswortel erin verwerkt.
Amadea
een jaar geleden
HeerVoldemort
een jaar geleden
Bij die mierikswortel zit je wel met een afwijkende (vieze) smaak. Dan kan je, naar mijn mening, nog beter peper in je mosterd doen.
Amadea
een jaar geleden
Dat is jouw smaakbeleving, HeerVoldemort. Ik vind mierikswortel helemaal niet vies.
HeerVoldemort
een jaar geleden
Daarom het woord vies tussen ( )
Maar mierikswortel is geen mosterd. Dan kan je net zo goed peper erin doen of tabasco...
De - is niet van mij trouwens.