Hoeveel calorieen bevat een ikea hotdog?

Op de ene website staat 195 en de andere 280 calorieen voor de kip hotdog van ikea. Wie kan mij uit de brand helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
13K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarom tel je het niet bij elkaar op en deel je het door twee? Wacht, ik doe het voor je: 237 calorieën. Als dat aanhoudt dan heb je toch een goede richtlijn? Want wie let nu nog op een calorietje meer of minder?
Ritsuka
6 jaar geleden
Neem gemiddelde, blijft schatting.
Inekez1
6 jaar geleden
Dat gemiddelde klopt dan precies, als je er een half broodje bij eet.

Antwoorden (1)

De hotdog zonder broodje is 195. Met broodje 240.

Ikea - Hotdog + Bun
Calorieën 240

Ikea - Hot Dog No Bun
Calorieën 195