Wat is de beste webwinkel voor Amerikaans eten, drinken en snoep?

Op facebook kwam ik een keer langs een pagina over Amerikaans eten, echter na de reviews te hebben gelezen, vroeg ik mij af wat hier nou de beste site voor is

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Usfoodz.Nl is wel een goede site voor Amerikaans snoep.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet niet of deze de beste is, maar ik heb er goede ervaringen mee.... https://www.shopamerica.nl

Ze zijn gevestigd in Nijkerk en hebben veel op voorraad. De levertijd is dan ook snel en kan vanaf 40 Euro gratis zijn als je geen spoed of andere vorm van levering wilt. Op hun site kan je er alles over lezen. Ze hebben veel op het gebied van eten, drinken , snoep en non food cadeautjes/ artikelen. Ze verkopen ook Typische Britse producten en dat kan ook heel handig zijn als je veel bakt zoals ik.
amc