kan ik brownie bakken in muffin vormpjes?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
4.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Deze zit als het goed is een vorm bij hoor, zo'n kartonnen ding
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let wel op de baktijd wordt ook korter.
Even er bij blijven met een sate prikker.

Antwoorden (1)

Natuurlijk, ja. Doe niet teveel in de vormpjes want brownies zijn erg machtig. Uiteindelijk is het een soort cakebeslag en elke vorm kan je er voor gebruiken. Zijn je muffinvormpjes op en heb je nog iets over aan beslag, vouw dan met bakpapier een kleine rechthoekige vorm ( eventueel vastzetten met paperclips) doe daar de rest van het beslag in en dan gelijk meebakken met de rest.