Nee. Maar wel bij supermarkten, en daar zijn er tegenwoordig aardig wat van op zondag open. Meestal vanaf 16.00 uur, dus nog anderhalf uur wachten voordat je kunt gaan bakken.
Amadea
7 jaar geleden
tinus1969
7 jaar geleden
Pas vanaf 16 uur bij jou @Amadea? Hier al om 12 uur :-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Lijkt me stug dat een supermarkt voor 2 uurtjes opengaat. In het beschaafde gedeelte van NL zijn ze om 12.00 uur al open; 6 tot 8 uurtjes loont zich namelijk nog...!