hoe maak ik zelf ekkere vlamtosti's, zoals je ze ook altijd krijgt als je ze gewoon besteld?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Koken
3.3K

Antwoorden (4)

-Pepperoni
-Kaas
-Sambal

Bakken

Eten

Lekker!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+/- 50 gram half om gehakt,
1 theelepel sambal oelek,
peper en zout,
plakjes kaas,
2 witte boterhammen,
bakboter.
Rul het gehakt in een pan met een beetje bakboter en voeg 1 eetlepel sambal oelek, peper en zout toe.
Beleg de boterham met dit gehakt en doe hier een paar plakjes kaas op. Leg de andere boterham er bovenop en doe deze in het tosti-ijzer.
Even bruin laten worden.

Eet smakelijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ingrediënten per tosti:

+/- 50 gram half om half gehakt of mager rundergehakt
1 theelepel sambal oelek
peper (en zout)
Italiaanse kruiden
plakjes kaas
2 witte boterhammen
klontje bakboter
fijngesneden sjalotjes

Bereiding:

Rul het gehakt in een pan met een klontje boter, doe de fijn gesnipperde sjalotjes erbij en voeg 1 eetlepel sambal oelek, peper (en zout) en de pizzakruiden toe (klein lepeltje pizzaquicksaus erbij is erg lekker).

Op keukenpapier goed uit laten lekken, in de pan het mengsel wat bij elkaar drukken als een plat vierkant koekje.

Beleg de boterham met plakjes kaas en daarop het gehakt mengsel. Leg de andere boterham er bovenop en doe deze in het tosti-ijzer. Even bruin laten worden en smullen maar!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze is heel flauw:

Sloop vlammetjes en gebruik dat, want dat is exact hetzelfde. Je kunt vlamtosti's ook bij de macro kopen geloof ik.

Ik zou zelf echter voor 1 van bovenstaande recepten gaan, vind ik toch iets echter.