Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik zelf ekkere vlamtosti's, zoals je ze ook altijd krijgt als je ze gewoon besteld?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Koken
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

-Pepperoni
-Kaas
-Sambal

Bakken

Eten

Lekker!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+/- 50 gram half om gehakt,
1 theelepel sambal oelek,
peper en zout,
plakjes kaas,
2 witte boterhammen,
bakboter.
Rul het gehakt in een pan met een beetje bakboter en voeg 1 eetlepel sambal oelek, peper en zout toe.
Beleg de boterham met dit gehakt en doe hier een paar plakjes kaas op. Leg de andere boterham er bovenop en doe deze in het tosti-ijzer.
Even bruin laten worden.

Eet smakelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ingrediënten per tosti:

+/- 50 gram half om half gehakt of mager rundergehakt
1 theelepel sambal oelek
peper (en zout)
Italiaanse kruiden
plakjes kaas
2 witte boterhammen
klontje bakboter
fijngesneden sjalotjes

Bereiding:

Rul het gehakt in een pan met een klontje boter, doe de fijn gesnipperde sjalotjes erbij en voeg 1 eetlepel sambal oelek, peper (en zout) en de pizzakruiden toe (klein lepeltje pizzaquicksaus erbij is erg lekker).

Op keukenpapier goed uit laten lekken, in de pan het mengsel wat bij elkaar drukken als een plat vierkant koekje.

Beleg de boterham met plakjes kaas en daarop het gehakt mengsel. Leg de andere boterham er bovenop en doe deze in het tosti-ijzer. Even bruin laten worden en smullen maar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze is heel flauw:

Sloop vlammetjes en gebruik dat, want dat is exact hetzelfde. Je kunt vlamtosti's ook bij de macro kopen geloof ik.

Ik zou zelf echter voor 1 van bovenstaande recepten gaan, vind ik toch iets echter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding