Waar kan ik oliebollen halen in deze tijd van het jaar?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.5K
SimonV
7 jaar geleden
Hier staan oliebollenkramen:
http://www.oliebollenkaart.nl/ Maar of ze er nu staan...

Antwoorden (3)

Op de kermis staat waak wel een oliebollenkraam. Of gewoon zelf bakken.

Toegevoegd na 19 seconden:
Waak is natuurlijk vaak.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zijn in de zomer geen oliebollenkramen zoals in de winter op straat op hun vaste stek , maar wel zijn er oliebollen/ pannenkoeken / poffertjes eetgelegenheden (banketbakkerijen, ijssalons en restaurants) her en der.

Natuurlijk kun je ook op de kermis oliebollen kopen , inderdaad bij de kraam die in de winter bij mij om de hoek staat! ;-)

Ja, echt waar, dat heb ik eens gevraagd aan de eigenaar (oliebollenbakker) van de oliebollenkraam bij mij in de buurt.

Want die kramen staan alleen maar in het seizoen, dus ik dacht : "wat zouden zij in de zomer doen?" Voilá , in de winter in de wijk en in de zomer op de kermis.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij ons in Belgiê kan je het ganse jaar door oliebollen, wat wij hier smoutebollen noemen, bekomen bij "Désiré de Lille", schrijnwerkersstraat 14 in Antwerpen.
En kwaliteit !!!