Waar kan ik oliebollen halen in deze tijd van het jaar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Op de kermis staat waak wel een oliebollenkraam. Of gewoon zelf bakken. Toegevoegd na 19 seconden: Waak is natuurlijk vaak.

Er zijn in de zomer geen oliebollenkramen zoals in de winter op straat op hun vaste stek , maar wel zijn er oliebollen/ pannenkoeken / poffertjes eetgelegenheden (banketbakkerijen, ijssalons en restaurants) her en der. Natuurlijk kun je ook op de kermis oliebollen kopen , inderdaad bij de kraam die in de winter bij mij om de hoek staat! ;-) Ja, echt waar, dat heb ik eens gevraagd aan de eigenaar (oliebollenbakker) van de oliebollenkraam bij mij in de buurt. Want die kramen staan alleen maar in het seizoen, dus ik dacht : "wat zouden zij in de zomer doen?" Voilá , in de winter in de wijk en in de zomer op de kermis.

Bij ons in Belgiê kan je het ganse jaar door oliebollen, wat wij hier smoutebollen noemen, bekomen bij "Désiré de Lille", schrijnwerkersstraat 14 in Antwerpen. En kwaliteit !!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100