Mag je bv met warm weer bij een veerpont of op plekken waar mensen moeten wachten blikjes drinken verkopen of heb je ook een vergunning voor nodig?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.ondernemersplein.nl/wetten-en-regels/branche/markthandel/ zie hier voor de wetten over drinken verkopen.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Een paar jaar geleden was er bij mijn ouders vlakbij de drukke weg een enorm ongeluk gebeurd en alles stond vast. Mijn ouders en een paar buren gingen aan de mensen die vast stonden bekertjes koffie uitdelen. Gewoon gratis. Het was in de winter en koud. Mocht niet van de politie omdat er geen vwa controle op was.

Antwoorden (1)

Daar heb je een standplaatsvergunning voor nodig of een ventvergunning (als je "mobiel" vanaf de openbare weg verkoopt.)