Waar kan ik aluminium wegwerp ovenschaal kopen?

Ik ben opzoek naar een wegwerp aluminium ovenschaal en het moet een beenham van 3kg, ongeveer 30cm in lengte, kunnen passen.

Ik ben naar mijn AH(Velperbuitensingel, Arnhem) gegaan maar ze hebben het daar niet. Ben ook naar de Blokker en Xenos gegaan maar ze hebben het daar ook niet. Alleen maar die aluminium serveerschaal en dat is niet wat ik zoek.

Waar anders kan ik het misschien vinden?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

in kook winkels