Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik werk in een supermarkt, zal de naam verzwijgen :)

Na kerst, gaan de KERSTSTOL stikkers eraf, het brood desgewenst in de vriezer, maar vaak ook niet. Rond pasen komen de PAASSTOL stikkers er op en gaan ze vrolijk weer de winkelvloer op!

En omdat er Pasen opstaat koopt iedereen ze, want wat is nu pasen zonder paasstol.

Volslagen gekmakerij dus!

Nog een leuk voorbeeld? Afbakbrood. Is het bijna op of over datum gaat hij de vriezer in. Enkele weken later gaan ze de over in en wordt het verkocht als vers gebakken brood. Heerlijk!!

Weet je wat ook goed werkt.. ergens bergen van op voorraad hebben waar je van denkt 'hoe kom is er van af?'
Dan hang je er een bordje bij "Zo lang de voorraad strekt" of "Op=op" en ja hoor, verkopen die handel!

Vandaag ook leuk! Iedereen naar de winkel, want iedereen wil zich met pasen kogelrond vreten, iedereen chagrijnig omdat het zo druk is ;) Blijf dan 's morgens thuis, want 's middags is er meer voorraad en bijna geen klant :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weer wat geleerd bedankt voor deze info! Hier kan ik wel wat mee.

Andere antwoorden (5)

Een paar maanden! Verder is het precies hetzelfde brood.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een kerststol eet je met de kerst, en een paasstol met pasen.
het blijft een stol; een krentenbrood met spijs er in.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
De verpakking.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ongeveer 4 maanden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is het enige verschil dat de kerststol rond de kerst verkocht wordt en de paasstol rond pasen. De ingrediënten zijn precies hetzelfde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding