Omdat de slang waar je aan hijst niet in het water zit. De buis van de tabak wel, dus die rook gaat door het water en komt dan in de lucht van de waterpijp en dat inhaleer je.
Je kan bij sommige waterpijpen wel water in je mond krijgen als je de waterpijp te vol doet. Dan komt ook de ingang van de slang waarmee je inhaleert in het water.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mooi uitgelegd.
Reddie
9 jaar geleden
Plus