Welk dieet shake is het beste en het meest effectieve?

Er zijn zoveel soorten en merken en vaak zijn ze net even anders en kun je het niet combineren met andere merken. Welke is nou het beste?

Toegevoegd na 32 minuten:
Heb een dr Frank dieet dus geen khd en geen suikers (fruit).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan een crash dieet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, geen crash dieet.... dat werkt niet.

Het beste antwoord

Heb ook het dr.Frank dieet gedaan met de shakes van BIS voor ontbijt. Werkt goed zolang je het niet gaat overdrijven. Ik gebruik nu de Whey Premium van www.eiwitpoeder.nl. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

je zou eens een beker met gemikste soorten fruit moeten broberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik weight care. Hou het goed vol en ben in 2 weken tijd 4 kg kwijt. Denk dat het vrij persoonlijk is welk dieet bij je past en hoe streng je wil dieeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen enkele.
Afvallen doe je door een normaal, gezond eetpatroon aan te leren met voldoende beweging, eventueel iets beperken in de koolhydraten en het vet.
Diëten waarbij je snel afvalt zijn ongezond en niet effectief: het komt er na een tijdje met bonus weer aan en daarna moet je weer moeite doen om af te vallen, wat steeds moeilijker gaat.
Dus zoek uit wat voor jou een goed eetpatroon is, met volwaardig voedsel, neem iets minder koolhydraten, vet en calorieën dan je nodig hebt, beweeg flink meer en je zult afvallen, en dat eetpatroon is ook vol te houden, in tegenstelling tot onzindiëten of tot mislukken gedoemde pogingen met shakes en poeders en vervangrepen die je alleen maar geld kosten en je moedeloos maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na twee woorden een plusje verdiend, nieuw record?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie weet ;-)
anneliez
12 jaar geleden
van mij ook een
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Praktisch al zulke diëten laten je kort even afvallen en zodra je het niet meer volhoudt (niemand houdt het immers vol zijn hele leven zo te blijven 'eten') kom je extra aan. Meerdere malen diëten volgen is voor sommige mensen juist de óórzaak van overgewicht.
En dat is geen oppervlakkige volkswijsheid, dat is ook iets dat wetenschappelijk onderbouwd is.
Geen dieet shake is goed. Eet altijd bewust! Eet dus altijd aan tafel. Eet niet voor de tv, aan de computer of tijdens het autorijden, en lees niet tijdens het eten. Vermijd zoetigheden, want daar krijg je honger van. Vermijd ook zoetstoffen (worden in de varkensfokkerij gebruikt) en drink geen zoete dranken. Drink veel water!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Alleen bij zoete dranken kan zelfgemaakte fruitsmoothie natuurlijk wel, als je je fruit wilt blenderen in plaats van het direct te eten, is dat natuurlijk ook prima.
(Waarschijnlijk bedoel jij dat ook niet met zoete dranken hoor, maar ik schrijf het maar voor de zekerheid)
van een dieet krijg je ook trage stofwisseling en uiteindelijk kom je alleen maar aan ik gebruik heel veel superfoods in me voeding en veel tarwegrassap en alle algen en rijsteiwit en henneppoeder want ik denk als lichaam verzuurd is en t veel gifstoffen bevat in lichaam dat afvallen dan moeilijker word en ik neem voorAL kokosolie is de enige plantaardig olie Die uit MCT vetten bestaat word omgezet in energie van plaats in vet en ik eet veel zeewier stimuleert de trage schiltklier en soms rauwe cacao en veel noten en zaden het zijn geen wonder middeltjes maar ik voel me er goed bij en ik eet liever niet te veel dierlijk eiwitten om je lichaam verzuurd en als ik neem dan eet ik vooral eieren en kip geen rood vlees