Wat wordt beschouwd als 'speciaal brood' bij de broodbakmachine Panasonic sd-2500?

Bij de Panasonic sd-2500 zijn er verschillende programma's voor verschillende soorten brood ea.
Nummer 12 is een programma voor 'speciaal brood'.
Wat wordt beschouwd als 'speciaal brood'?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Bij de princess stond dit voor brood met toevoegingen zoals fruit en noten. Ook gluten vrij viel hier onder en diverse toevoegingen aan de nominale receptuur valt hieronder zoals honing, melk derivaten etc. Deze producten hebben en wat langer programma die wat warmer is dan normaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Brood van glutenvrij deeg. Brood zonder die kleefstoffen maken is namelijk zeer verschillend van de normale manier waarop je brood bakt. Menu 12 is speciaal ontworpen voor een glutenvrije mix.
Amadea
9 jaar geleden
Honing tarwebrood, klassieke Franse brood, stevig roggebrood, kaneel rozijnenbrood zijn enkele van de broden die worden beschouwd als speciaal brood. De broodbakmachine niet alleen bakt de eenvoudige broden, maar al deze broodjes ook.