Waar kan ik gecondenseerde melk in tubes kopen in nederland?

In Frankrijk kan ik gecondenseerde melk in tubes kopen, zeer fijn omdat je de tube weer goed afgedicht kunt bewaren. In nederland zie enkel blikjes, of worden dit toch ergens in tubes verkocht.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Hardloopwinkels en sommige sportwinkels verkopen dit. Ik heb het laatst gezien bij de Run2Day, en volgens mij ook bij Telstar, op de hardloopafdeling.

Toegevoegd na 40 seconden:
In winkels voor (race)fietsers denk ik ook wel. Het word veel tijdens hardlopen of fietsen gebruikt voor snelle energie.
Ritsuka