waar is deze letter (http://www.kadowereld.nl/product/167885/Luxeletterpuur175gram.html?q=chocola) nog meer te koop?

6.95 is te doen, maar als ik 4 euro verzendkosten erbij moet betalen heb ik geen geld meer voor overige cadeaus

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet kan zien wat er nou zo speciaal aan die letter is. Misschien niet helemaal dezelfde, maar ik heb soortgelijke letters gezien bij de V&D, de Bijenkorf, maar ook bij Jamin.

Toegevoegd na 36 seconden:
Ook in wit, puur en melk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
chocolade letters zijn ook bij een goede bakker die ook veel luxe chocolaatjes verkoopt te koop ,maar ook de bij de zaken van leonidas ,supermarkten en de hema zelfs die hebben een afdeling die in luxe doosjes verkopen ,en anders de losse letters ,de q is altijd een moeilijke letter geweest om te vinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het misschien een idee om zelf een originele chocolade letter te maken? Dit is makkelijker dan het lijkt!

smelt 450 gram chocolade ( elke gewenste soort )
Roer er 50 gram margarine door tot dit volledig is gesmolten.
Laat het mengsel rustig afkoelen tot je het door kan roeren en het in de vorm blijft staan.
Doe het mengsel vervolgens in een spuitzak met een kartelrand en spuit het op bakpapier. Nu in de koeling volledig laten opstijven in ca 2 uurtjes tijd.

Heb je geen spuitzak? Neem bijvoorbeeld een hersluitbare plastic zak --> zogenaamde ziplock en knip het onderste puntje eraf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor het zelfde geld ( of voordeliger ) heb je ook een prachtige letter bij de Hema. Met echt heerlijke chocolade!

Toegevoegd na 8 minuten:
Dit vergat ik nog: misschien weer heel anders maar toch mooi qua uiterlijk en mooi omdat je het goede doel ( War Child) er mee steunt: de chocolade letters van Jip. Hij zet zich belangeloos in door chocolade letters te verkopen. Ze zien er heerlijk uit. en je betaalt uiteindelijk iets minder.