Wat wordt er in Italië bedoeld met Viagra?

Ik ben net een dag terug van een geweldige groepsreis naar Rome. Ik kwam daar in een ijswinkel en ik zag daar viagra-ijs liggen. Maar het lijkt me niet dat daarin het medicijn Viagra verwerkt zit... Een dag later zag ik in een winkeltje ook viagra-kruiden hangen. Nu vraag ik me erg af wat deze viagra is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Die kruiden, afkomstig uit Afrika, zijn in het ijs verwerkt. Er wordt van gezegd dat ze dezelfde werking hebben als Viagra, daarom wordt het daar naar genoemd. Ze bedoelen er dus wel een potentieverhogende werking mee. Maar of het werkelijk dat effect heeft?
Amadea