Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kleine kuipjes broodbeleg kopen?

Ik wil graag broodbeleg in kleine (mini) verpakkingen kopen. Zoals je in horeca of hotel wel kunt zien. Pindakaas, honing, kleine kaasjes, .... Ik weet alleen van jam en sommige smaken van de ruiter dat ze in de supermarkt te krijgen zijn, maar hoe kom ik aan andere varianten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij de Makro hebben ze ze!
(Makro is (onder andere) een Horeca groothandel!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Horeca groothandel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek iemand in je omgeving die toegang heeft tot een horecagroothandel. Veel ondernemers (winkeliers) en inkopers van een sportvereniging of zo hebben zo'n pasje of kunnen er aan komen. Vraag of je met die persoon eens mee mag naar de Metro of een andere horecagroothandel. Aldaar heb je tal van (smaak)keuzes in mini verpakking. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Ruijter heeft zoals je al weet miniverpakkingen met hagelslag (melk en puur), vlokken (melk en puur) vruchtenhagel en kleine jammetjes. Maar ze hebben ook miniverpakkingen met pindakaas, hazelnootpasta, honing en appelstroop. Ik heb ze in ieder geval bij Jumbo gezien en bij grotere AH-winkels.

Voor kaasjes moet je denk ik wel naar de groothandel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding