kleine kuipjes broodbeleg kopen?

Ik wil graag broodbeleg in kleine (mini) verpakkingen kopen. Zoals je in horeca of hotel wel kunt zien. Pindakaas, honing, kleine kaasjes, .... Ik weet alleen van jam en sommige smaken van de ruiter dat ze in de supermarkt te krijgen zijn, maar hoe kom ik aan andere varianten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (4)

Bij de Makro hebben ze ze!
(Makro is (onder andere) een Horeca groothandel!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Horeca groothandel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek iemand in je omgeving die toegang heeft tot een horecagroothandel. Veel ondernemers (winkeliers) en inkopers van een sportvereniging of zo hebben zo'n pasje of kunnen er aan komen. Vraag of je met die persoon eens mee mag naar de Metro of een andere horecagroothandel. Aldaar heb je tal van (smaak)keuzes in mini verpakking. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Ruijter heeft zoals je al weet miniverpakkingen met hagelslag (melk en puur), vlokken (melk en puur) vruchtenhagel en kleine jammetjes. Maar ze hebben ook miniverpakkingen met pindakaas, hazelnootpasta, honing en appelstroop. Ik heb ze in ieder geval bij Jumbo gezien en bij grotere AH-winkels.

Voor kaasjes moet je denk ik wel naar de groothandel.