Bestaan er geitenbouillonblokjes?

Bouillon van geitenvlees zou goed van pas kunnen komen bij het bereiden van tajine en andere gerechten uit de keukens van Magreb tot Bangladesh.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Amadea
11 jaar geleden
Je kunt geitenbouillon per liter voor 5 euro kopen bij http://www.giesz.nl/slagerij?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&category_id=21&product_id=159
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk...dat is nog eens een goede tip !

Het beste antwoord

Ik zou toch even goed kijken/vragen bij de turkse slagerij. Schapenbouillonblokjes heb ik zeker zien liggen, geiten weet ik niet helemaal zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zover ik kan nagaan bestaan er geen geitenbouillon blokjes.
De vraag hiernaar zal niet groot genoeg zijn, waarschijnljik omdat de bevolking waar ji op doelt al eeuwenlang hun eigen recepten voor hun voedsel hebben en geen behoefte hebben om geitenbouillonblokjes te kopen. En velen zullen niet "even" naar een winkel kunnen lopen.