waarom zijn er geen kilo zakken van chips en nootjes?

die kleine zakjes van 250 gaan mij veel te snel op..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Amadea
11 jaar geleden
Van pinda's zijn wel pakken van 500 gram.
Ritsuka
11 jaar geleden
Een kilozak is veel te groot..
Edraket
11 jaar geleden
In Amerika zijn er grote zakken chips, maar daar zijn ook de meeste dikke mensen. De fabrikant kan de zakjes maar beter klein laten.
Ritsuka
11 jaar geleden
Maar bij een klein zakje heb je vaak zoiets: ach joh, dat zakje is zo klein, ik eet die helemaal leeg.
Het beste is gewoon een klein bakje pakken en vullen, chipszak weer wegleggen en daarna de chips bewust opeten.
Je eet vaak meer omdat je starend naar de tv loopt te snaaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wel kilo zakken chips? Niet in de supermarkt volgens mij....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
250 gram te snel op ?? Hoe dik wil je worden ?
En wat let je om niet gewoon vier zakken leeg te kanen dan ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan eten wat ik wil en ik kom niet aan, dus kwa dik zijn hoef ik me geen zorgen te maken, maar ja als ik met me vrienden een film dagje wil hebben dan heb je wel heel veel zakkenchips en snaaierij nodig,

Antwoorden (4)

Kilozakken zijn wel verkrijgbaar zoals nootjes maar dat kan alleen via de groothandel.
Dus voor grootverbruikers.
Grote zakken chips heb ik daar nog nooit gezien.
11 jaar geleden
voor jou misschien wel, maar het is ook bedoeld als een snackje...niet als een maaltijd..
een groot verpakking eet niemand ineens leeg, het is niet eens goed, en het blijft erna niet lang vers meer..
er zijn wel gezinszakken maar ook daar houd men rekening met de versheid...
dus wil je toch een kilo...gooi 4 zakjes in een grote zak, en probeer het uit..
ik denk je niet eens op krijgt...dan snap je het vast waarom...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat het vooral draait om het niet lang vers kunnen houden van het product. De meeste mensen hebben toch wel even werk aan een kilo chips of nootjes.
Ff bij de Makro langs, die hebben ze wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige noten zijn zelfs per 1000 kg zak te krijgen, in een "kleine" bigbag.

Als gewone consument kan je bij een notenbar en meestal ook op de markt losse noten krijgen, heb je genoeg geld bij je dan kan je zoveel kopen als je kan dragen.