Met wat kan ik Chlorella poeder mengen? Want het smaakt ontzettend viesssss :S

Hallo,

ik heb vandaag 500gr Chlorella poeder gekocht (Chlorella pyrenoidosa) en ik heb 25gr met 200ml sportdrankje gemengd maar het smaakt ontzettend vies :S

Weet iemand met wat ik het best kan mengen/mixen zodat de smaak wat meevalt? :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het vandaag gemerkt, had jij ook groene ontlasting? :S

Het beste antwoord

Je kunt het met alles mengen, wat je maar wilt.
het is een voedingssupplement.
Meng het met iets wat al sterk smaakt.
Misschien met cranberrysap ( flesje puur sap)
Er zijn ook Chlorella tabletjes in de handel ( gebruik ik zelf) die slik je zo door met een slokje water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had jij ook groene ontlasting? :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou niet echt groen, maar wel heel donker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel ja, donkergroen bedoel ik, is dat normaal eigenlijk? Waarom is dat zo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dat is normaal en zit heel veel ' bladgroen' in van de algen in een sterke concentratie.

Andere antwoorden (2)

Roer het door een glaasje groente- of tomatensap. Ziet er meteen ook apetijtelijker uit dan dat je het met een helder drankje mengt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey, had jij ook groene ontlasting?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je flink wat van dat groene spul gebruikt kan dat zeker, net als bij spinazie etc.
even google vertalen gebruikt, dus het nederlands is waardeloos (iig de grammatica maar ik heb weinig zin om het zelf te vertalen)

Green Dream Cream Chlorella
Er is niet echt een "recept" voor dit per se, maar hier is de basis mix die ik samen gooien. Ik zou beginnen met een theelepel chlorella, smaak, en werk je weg tot aan uw smaak tolerantie. Je zal er wel aan wennen (slik! Misschien zelfs zin in heeft!) In de tijd, maar begin langzaam en bouw je de smaak te pakken. Uw lichaam zal u vertellen wanneer u klaar bent om de ante.

ingrediënten:
½ kop rauwe vloeibare honing (veganisten gebruik maple syrup)
1-3 tl. chlorella
2-4 eetlepels. rauwe Tahini

routebeschrijving:
1. Plaats honing in een kom en klop in chlorella totdat deze goed gecombineerd.
2. Voeg de tahin, een eetlepel per keer en klop. U kunt zo veel tahin als je wilt, maar ik vind de crème de neiging om vrij stevig als ik te veel (plus het zal afhangen van hoe loopneus je tahin is). Ik vind het te miezeren dit soort dingen immers niet te rollen in de ballen (maar dat kan een andere grote snack te zijn ...)
3. Store chlorella room in de koelkast, in een knijpfles voor een optimale motregen actie, of in een glazen pot.

Je hoeft niet te ruwe honing en rauwe tahin gebruiken in dit recept, maar het maakt een verschil op de gezondheid einde van dingen te maken. Als kosten en / of beschikbaarheid is een probleem, gebruik gewoon wat je moet de groene te krijgen in ya! Geen excuses meer!

Hoe Green Dream Cream Chlorella gebruiken
Op dit moment mijn favoriete ontbijt is een grote fruitsalade overgoten met chlorella room, wat rauwe muesli voor de crunch en misschien nog enkele moer melk als ik nog bij de hand (het spreken van die, de moer melk video spoedig komt!). Wees voorzichtig, dit combo is crazy-verslavend!

Chlorella crème is een prachtige aanvulling op smoothies.

Voor een volledig baas snack in de middag, probeer dan het verspreiden van chlorella crème op een rijstwafel, top met banaan, wat hennep zaden, goji bessen ... wat dan ook!

Wat dacht je van een heerlijke dessert besprenkeld met Green Dream Chlorella Cream? Raw Brownie? Peachy Keen Raw Cobbler? Raw Cashew Dreamcake?