23 calorieen.

http://www.myfitnesspal.com/food/calories/werthers-original-hard-candies-real-butter-and-fresh-cream-20871266

Toegevoegd na 39 minuten:
per snoepje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, per snoepje, maar dat had je ook geweten als je even op de link geklikt had.
Ritsuka
12 jaar geleden
wat grappig dat mensen dat echt gaan berekenen, hoeveel het per snoepje is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka,dat doe ik ook,en daar is niks grappigs aan.
En als iemand echt moet afvallen en de calorieën telt is het wel handig te weten dat bijv. 10 snoepjes aardig aantikt wat calorieën betreft.
Ritsuka
12 jaar geleden
Voor afvallen kan soms handig zijn ja. Ik kijk zelf meer naar de totale voedingswaarde van dingen.
Veel snoep eten is vaak gedachteloos eten, of een soort suikerverslaving. Ik eet zelf ook wel eens een snoepje, maar dan slechts 1. Ik proef de smaak heel bewust en sterk, en weet dat de rest van de zak hetzelfde smaakt. Eigenlijk ook wel logisch met die kcal, kijk maar op de verpakking, er zit zeer veel boter in (in verhouding).