waar kan ik een goed steengrill restaurant vinden waar je zelf je vlees kan pakken en grillen?

ik had in de buurt van mijn vorige werkgever een grill restaurant zitten waar je alles zelf kon grillen.
maar ik ben daar nu weg en zit nu in de buurt van Rotterdam en Hoofddorp dus wil wel daar in de buurt iets hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Antwoorden (4)

Ik heb een keer gegeten jn een restaurant genaamd Gonzales de stad weet ik helaas niet meer het was in de buurt van Rotterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dok 99 in rotterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt Sphinx steakhouse in Den Haag (is super de luxe)en Salsa store house in Hoofddorp.Je zou een kunnen kijken op de website: www.eetnu.nl dat is een online restaurant gids,heel handig!!Hopelijk heb je iets aan deze info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
merlijn in oosterhout,je kan er van alles grillen ,bowlen,fondueen.en in een prachtige middeleeuwse omgeving.
zie de foto,s en menu,s

http://www.merlijn.com/index2.html