Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er middelen waar je heel groene en vieze tanden van krijgt?

We zijn van plan om een parodiefilmpje te maken over tandpasta. Zijn er ''dingen'' (zoals bv. een groene lolly ofzo), die kleurstof afgeeft waardoor je tanden er heel lelijk gaan uitzien (of groenten ofzo mag ook)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
amigo
12 jaar geleden
of van die jelly producten bij een toko vandaan, gifgroen of knalroze zijn die volgens mij en geeft ook van die lekkere klodders

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Snoep blauwe mond 3 stuks
Snoepjes waarvan men een extreem blauwe mond krijgt.
Prijs € 0.50

te verkrijgen bij een feestwinkel of online bij:
http://www.feestartikelen.nl/product/fop-en-funartikelen/Fopartikelen/Snoep-diversen/13730/Snoep-blauwe-mond-3-stuks
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik zou een pak spinazie kopen en dat over mijn tanden heen uitsmeren, dat ziet er ongetwijfeld heel groen en smerig uit. Succes met het filmpje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verse spinazie, kort gekookt, blijft lekker tussen je tanden zitten (maar het kleurt ze niet groen).
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Een droge beschuit lijkt mij een lekkerder oplossing!
Je kan naar zo,n zaak gaan waar ze feest
artikelen verkopen.
Daar hebben ze al dit soort dingen.
Succes met de film.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Bij feestwinkels verkopen ze tandlak van bijvoorbeeld grimas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kauw op een zacht dropje en smeer ermee over je tanden ziet er ook ranzig uit. Plak hier en daar een stukje drop of plak een hele tand af op afstand lijkt jet dan ent of je tand eruit is. Kunnen we het resultaat nog ergens bekijken.
(Lees meer...)
Bronnen:
12 jaar geleden
Je kunt bietjes eten en dat over je tanden smeren, lekkere bloederige tanden. Succes met je parodiefilmpje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding