Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een lekkere tosti maken?

En dan bedoel ik met ingrediënten, combinaties etc, iets anders dan standaard kaas en brood

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kaas, salami, een beetje tomaat (let op dit wordt heel heet) en als het kan verse basilicum. Bij het opdienen en fris slaatje en tomatenketchup. Smullen maar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

ik at vroeger wel eens een appeltosti, een tosti zonder kaas maar met appel kaneel en suiker erg lekker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kaas ham beetje fermecelli korstjes er van af snijden en in de tostibakker doen. 2 minuten werk en erg lekker!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wit brood met roomkaas en ham erop, aan de buitenkanten boter smeren.. Anders verbrand hij snel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* tomaat,kaas en pesto
* chocoladepasta
* jam
* appel, suiker en kaneel
* ham en kaas

Eetsmakelijk!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een gewone tosti maar doe er wat kerrie op. Heerlijk!
Ook vind ik een tosti met turks brood wel lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een tosti met brie vind ik erg lekker. ik kan je ook aanraden om in plaats van gewoon brood een stokbroodje te gebruiken.

Tosti hawai. maak in eerste instantie een tosti met hamkaas, leg deze even kort onder een rooster. leg daarna een ronde plan ananas boven op de tosti en leg hier vervolgens nog een plakje kaas overheen. leg vervolgens de tosti in de oven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zoon maakt altijd kipkerie salade tosti. En het is ook echt heel erg lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tosti met turks brood, kaas en turkse worst (sucuk). Erg lekker!! Maar ik zou het niet nemen voordat je een afspraak hebt of moet werken. Zit namelijk veel knoflook in. Sucuk kan je kopen in de turkse supermarkten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Banaan met pindakaas het klinkt heel vies, maar dat is het echt niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha dat klinkt inderdaad vies. Maar misschien wel het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm ja, pindakaas met banaan is inderdaad erg lekker. :) +
Hoe ik varieer met tosties:

-gebruik verschillende tosti apparaten/grill

- boter aan de buitenkant van de tosti, boter aan de binnenkant van de tosti, geen boter

- kaas - kaas/ham - kaas/cervelaat - kaas/oregano - kaas/ham/oregano - kaas/cervelaat/oregano

- ketchup, joppie saus, curry

En zo kan ik tal van combinaties maken die elke keer weer een verassende smaak hebben.

Succes ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broodje ham kaas soufflé speciaal erg lekker!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem heel vaak een tosti met banaan en hagelslag. Jumjumjum. Echt heerlijk is dat. Ook gewoon simpelweg de ham voor salami vervangen is erg lekker. Je kunt ook kaas met pizzaquick doen. Dit is in een potje te koop, van honig. Is echt heeeerlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
guacamole en ham, mmmmmm!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tosti met geitenkaas spek en pijnboompitjes en honing..
Tosti met mozerella, dunne plakjes tomaat, rauwe ham en bascilicum..
Tosti met bruine chocopasta en banaan...
Tosti met plakjes aardbei, suiker en witte chocpasta..

Eet smakelijk;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tosti met dikke plakken avocado en schijfje courgette en iets currypasta (o.a. Patak's)

een tosti met een schijf uitgelekte en drooggedepte geroosterde paprika (uit pot) met een dot sambal

een tosti met mango en een beetje zoete chilisaus

en een tosti met een paar schijven tomaat, rode ui, wat blaadjes basilicum en wat geroosterde pijnboompitten, met ietwat balsamicoazijn en peper

en uiteraard een tosti met zachte geitenkaas, wat honing en enkele druppels walnootolie.

Bovenstaande recepten kan je beleggen op brood, maar ook op zachte broodjes of op afbakbrood en ik maak ze zelfs wel eens op matzes, maar dan blijft er weinig krokants over.

Wat ook een hele goede is, is een stuk oude schapenkaas en wat schijfjes prei of bosui tussen het krentenbrood met een lepel mosterd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tosti met kaas, pesto en lenteuitjes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lekkere hete tosti kaas met sambal peteh er tussen! of een andere sambal..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind altijd gewoon een beetje naturel lekker.
Een bruine boterham (Zonder pit)
Met een boter en een plakje kaas.
In het tosti apparaat,
Niet zwart laten worden natuurlijk!
En dan met lekker wat curry.
Hmm. (ll')
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding