Hoe kan je een lekkere tosti maken?

En dan bedoel ik met ingrediënten, combinaties etc, iets anders dan standaard kaas en brood

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Kaas, salami, een beetje tomaat (let op dit wordt heel heet) en als het kan verse basilicum. Bij het opdienen en fris slaatje en tomatenketchup. Smullen maar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

ik at vroeger wel eens een appeltosti, een tosti zonder kaas maar met appel kaneel en suiker erg lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kaas ham beetje fermecelli korstjes er van af snijden en in de tostibakker doen. 2 minuten werk en erg lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wit brood met roomkaas en ham erop, aan de buitenkanten boter smeren.. Anders verbrand hij snel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* tomaat,kaas en pesto
* chocoladepasta
* jam
* appel, suiker en kaneel
* ham en kaas

Eetsmakelijk!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een gewone tosti maar doe er wat kerrie op. Heerlijk!
Ook vind ik een tosti met turks brood wel lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een tosti met brie vind ik erg lekker. ik kan je ook aanraden om in plaats van gewoon brood een stokbroodje te gebruiken.

Tosti hawai. maak in eerste instantie een tosti met hamkaas, leg deze even kort onder een rooster. leg daarna een ronde plan ananas boven op de tosti en leg hier vervolgens nog een plakje kaas overheen. leg vervolgens de tosti in de oven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zoon maakt altijd kipkerie salade tosti. En het is ook echt heel erg lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tosti met turks brood, kaas en turkse worst (sucuk). Erg lekker!! Maar ik zou het niet nemen voordat je een afspraak hebt of moet werken. Zit namelijk veel knoflook in. Sucuk kan je kopen in de turkse supermarkten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Banaan met pindakaas het klinkt heel vies, maar dat is het echt niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha dat klinkt inderdaad vies. Maar misschien wel het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm ja, pindakaas met banaan is inderdaad erg lekker. :) +
Hoe ik varieer met tosties:

-gebruik verschillende tosti apparaten/grill

- boter aan de buitenkant van de tosti, boter aan de binnenkant van de tosti, geen boter

- kaas - kaas/ham - kaas/cervelaat - kaas/oregano - kaas/ham/oregano - kaas/cervelaat/oregano

- ketchup, joppie saus, curry

En zo kan ik tal van combinaties maken die elke keer weer een verassende smaak hebben.

Succes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broodje ham kaas soufflé speciaal erg lekker!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem heel vaak een tosti met banaan en hagelslag. Jumjumjum. Echt heerlijk is dat. Ook gewoon simpelweg de ham voor salami vervangen is erg lekker. Je kunt ook kaas met pizzaquick doen. Dit is in een potje te koop, van honig. Is echt heeeerlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
guacamole en ham, mmmmmm!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tosti met geitenkaas spek en pijnboompitjes en honing..
Tosti met mozerella, dunne plakjes tomaat, rauwe ham en bascilicum..
Tosti met bruine chocopasta en banaan...
Tosti met plakjes aardbei, suiker en witte chocpasta..

Eet smakelijk;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tosti met dikke plakken avocado en schijfje courgette en iets currypasta (o.a. Patak's)

een tosti met een schijf uitgelekte en drooggedepte geroosterde paprika (uit pot) met een dot sambal

een tosti met mango en een beetje zoete chilisaus

en een tosti met een paar schijven tomaat, rode ui, wat blaadjes basilicum en wat geroosterde pijnboompitten, met ietwat balsamicoazijn en peper

en uiteraard een tosti met zachte geitenkaas, wat honing en enkele druppels walnootolie.

Bovenstaande recepten kan je beleggen op brood, maar ook op zachte broodjes of op afbakbrood en ik maak ze zelfs wel eens op matzes, maar dan blijft er weinig krokants over.

Wat ook een hele goede is, is een stuk oude schapenkaas en wat schijfjes prei of bosui tussen het krentenbrood met een lepel mosterd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tosti met kaas, pesto en lenteuitjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lekkere hete tosti kaas met sambal peteh er tussen! of een andere sambal..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind altijd gewoon een beetje naturel lekker.
Een bruine boterham (Zonder pit)
Met een boter en een plakje kaas.
In het tosti apparaat,
Niet zwart laten worden natuurlijk!
En dan met lekker wat curry.
Hmm. (ll')